Dagen före måndag och sedan kom måndag.

Igår var det söndag, sköna ibland ångestfulla söndag. Vi tog sovmorgon, åt en pannkaksbrunch och tog oss sedan iväg på gymmet. Där körde jag biceps och triceps tills det kändes som att armarna skulle sprängas! Sedan avslutade jag med lite ben tillsammans med Alexander. Senare på kvällen blev vi inbjudna på lite häng hemma hos Anton och julia. Vi såg på Lucy, åt pepparkakor med mögelost och drack glögg. Gosigt! Lucy var bra, inte alls som man förväntade sig, men bra. Mycket mer sci-fi/action än action/thriller, vilket jag först trodde att det skulle vara. Ger den 4 av 5 i betyg!👍👍👍👍👎
 
Idag har varit en crazy dag i skolan. Hela klassen har lust att göra uppror på grund av hur lärarna hanterar förmedlingen av information till oss. Dvs. de säger fel saker hela tiden och vi får lida för det. Efter många mail och konversationer så fick vi klarhet! Så nu är allt löst.
 
Jag har även bokat en resa till Kristianstad nästa vecka, hihi! 😃😃 Ska vara där i 4 dagar och hälsa på underbara, finaste, goaste Hanna, som ska bli mamma!💕😙😙 STORT GRATTIS FRÅN MIG 💜💛💜💛 Du kommer bli den bästa mamman, det vet jag! Äntligen har jag en unge jag kan köpa bebisgrejer till utan att det blir wierd 😜 Blir spännande att åka till Kristianstad, har aldrig varit så långt söderut eller flugit själv särskilt ofta heller 😄

Kommentarer
Postat av: Hanna

Iiiihiihihi jag längtar tills du kommer och tack för dina fina ord! ;*

PS. Kan tips om att KappAhls "Newbie"-serie kommer uppskattas! ;)

2014-11-23 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0