Måndag.

Ny vecka och kommunikationsprojektet är igång för fullt! Har även påbörjat ett intressant sidoprojekt utanför skolan med några av mina klasskompisar. Kan berätta mer sen då allt är klart, men det känns helt rätt ☺️ 

Idag så är jag inne på andra veckan av Kayla Itsines bikini body guide! Behövde inspiration till bra träning som både ger styrka och kondition. Hennes träningsupplägg är faktiskt riktigt bra, blir helt slut efter ett pass 😅 Det som är nice är att man kör hennes pass tre dagar i veckan (måndagar, onsdagar och fredagar) vilket lämnar plats för lite egen planerad träning också! 💪🏻😁 Så vi får väl se om det ger några resultat till sommaren 😉

Nu ser jag på The returned, en ny bra serie jag börjat se!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0