Onsdagsmys!

Idag har jag inte varit i skolan men har ändå på något vis haft fullt upp! Började dagen med en skål chiapudding gjord på kokosdryck som jag toppade med blåbär, banan och kokos, sedan gjorde jag bort lite skolsaker! 😋 Därefter gick jag och Alexander på en promenad i det fina vädret för att plocka in lite kvistar med videkissar på! Väl hemma gjorde jag ett av Kayla Itsines pass, riktigt bra pulshöjande träning om man vill variera konditionsträningen och inte bara löpa! 💪 Tvätta hann vi också med!
 
Till middagen kom Anton och Julia på besök! Vi bjöd på vietnamesiska vårrullar, laxlasagne och choklafondant med vaniljglass och citrussallad! Mycket trevligt och gott ☺️
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0